Moggel!
Langzaam doet de avond zijn intrede, en zo ook op deze koningskermis in Woerden.
Even leek de kermis op een zeer fotogenieke locatie te staan, omdat de weg die er naar toe loopt aan een klein meertje ligt.
Helaas was het Exerctitieveld waar deze kermis zich bevond, verscholen achter een rij met huizen.
Desalniettemin stond er een best goede kermis opgesteld, in het kader van klein maar fijn.
Als eerste stond er deze Street Dance wip van Burger en Verwijk. Deze had ik al een tijd niet meer gezien.
Walking street van Dauphin stond er ook. En ook hier geld dat het parkours en de boobytraps aardig zijn, maar dat het huis net wat aan uitstraling mist.
De topper van de kermis was deze grote Breakdance van Hoefnagels.
Degelijke breakdance, met degelijke ritten in mijn ogen. Niets meer en niets minder, behalve het formaat.
Top gear autoscooter van van Tuyl. Een autoscooter die ik ook zelden tegenkom.
Space Jam van Rooze. Zelf vind ik dit van de lage, hoge zweefmolens in Nederland, één van de mooiste.
En dan als laatste stond er deze World of living Dinosaurs van Velthuis. Zelf heb ik ooit een keer een ritje gemaakt. Maar ik vond het niet zo heel bijzonder. Maar voor families is dit wel een leuke attractie.
En dan was alweer de kermis in Woerden. Best een goede, doch kleine kermis stond hier.
Volgende halte is de koningskermis in Hilversum!