Breakdance van Zuidema. Ik blijf het altijd een mooie Breakdance vinden met goede ritten.

Maar helaas wordt hij de laatste tijd een beetje ondergesneeuwd vanwege de concurrentie in de vorm van de Future Dance, en de breakdance van de Poorter.

Desalniettemin waren de ritten uitstekend, maar was de show er dit keer, waarschijnlijk vanwege de regen, er niet.

Dan een andere topper, de Power Surge van Vallentgoed. Ik heb enorm lang gewacht en gekeken of ik hem zag draaien. Maar alleen toen ik de tram uitstapte zag ik hem in de lucht. Dus wellicht dat ik hem net op een slecht moment voorbij liep.

Swinging coaster van ex van Dam en tegenwoordig onder Velthuis.

En de Cars 4 stars van Kars/Eckelboom.

Tegenwoordig zie je steeds vaker dat er kermissen zijn zonder autoscooter. En dat vind ik jammer! Want een autoscooter hoort in mijn ogen gewoon op de kermis.

Ghost Villa van Sipkema. Aan de buitenkant een vrij mooi spookhuis.

Echter weet ik, uit ervaring, dat die aan de binnenkant echt enorm tegenvalt. Vandaar dat ik al een paar jaar niet meer ben ingestapt. Wellicht wordt het weer eens tijd om eens in te stappen, om te zien of er aan de binnenkant iets verandert is.

Het reuzenrad van Sipkema kon je ook boven alles en iedereen uit zien stijgen, net als de Around the world.