GhostRiderPeter Micha Als je de fotoβs op facebook goed bekijkt zie je dat ook daar niks aan het toeval overgelaten wordt π Zowel de techniek als uiterlijk wordt rigoureus aangepakt π
Kevin-KJP Deze machine is in goede handen bij Moonen, hier word echt niet stil gezeten. Ben benieuwd wat de eerste kermis zal worden en tot nu toe is dat Rotterdam kwa verpachtingslijsten wat bekend is. Deze machine gaan we komend seizoen toch wel een paar keer tegenkomen
GhostRiderPeter Ouwe spaghetti er uitπ Compleet nieuwe electronica er in Nieuwe hydrauliek ventielen Zo maar een kleine greep uit wat er aan techniek gedaan wordt of al reeds gedaan isπ
Maurice Geen half werk, zoals verwachtβ¦ Dit gaat weer een topzaak worden, daar twijfel ik niet aan ππ
Koen Het ziet er werkelijk klasse uit daar en ben echt benieuwd naar het totaalplaatje. De laatste keer dat ik hem heb gezien stond ik er 4 dagen recht tegenover dus ik heb er nog een goed beeld bij hoe deze molen was destijds.
Joordi Ondanks het hoge sticker gehalte ziet de attractie er geweldig uit, zeer benieuwd naar het eind resultaat!