Altijd leuk , om een kermis voor de eerste keer te bezoeken. Je weet de preciese locatie niet ( maar daar is Google maps je vriend) , de afstand van af het station , het terrein en de algehele omgeving. Wat je dan tegenwoordig wel vrijwel altijd wel weeet is wat je er kan aantreffen. En juist die reden was voor mij waarom ik , na de autoshow in de Rai te hebben bezocht ( ff kwijlen over auto’s die ik never nooit niet kan bezitten , laat staan in rijden) om naar Wormerveer af te reizen. Daar ging ik namelijk voor het eerst de gerestylde gondels en kruizen van Marc Leek’s breakdance kunnen zien. En dat viel me absoluut niet tegen. Wat een plaatje(s) , en glimmen dat ze deden …
Okay , als grootste fan (denk ik) van alles wat Warrior Art ooit gemaakt heeft vind ik het nog wel een heel klein beetje jammer dat er weer 1 breakdance minder is met WAA gondels , maar pfoei , wat mooi!!
Affijn , er stond nog meer , en na de positieve reacties op mijn B.o.Z. post hetzelfde recept:
- Breakdance
- FireBall
- Speedway Rups
- Autoscooter Crash Cars
- Jumbo ( ik vind het altijd een twijfelgevalletje , is dit nou grootvermaak of niet ? Vandaag vind ik van wel 😆 )
- Crazy Wave