Hallo!
Het feit wil, dat ik afgelopen vrijdag werd uitgenodigd om mee te gaan naar een restaurant, maar mijn telefoon (welke ik slechts 2 weken had) van ongeveer 30 centimeter uit mijn jas heb laten vallen, op het asfalt.
Ondanks dat ik een hoesje had, viel die op de verkeerde kant, en helaas, scherm stuk.
Ook bleek de achterkant iets beschadigd, en trok er een minuscuul krasje over 1 van de lensen, dus dat blijf je - helaas - altijd zien op een foto.
Vandaag heb ik echter enorme mazzel gehad met het aanschaffen van een vervangende telefoon, want ik heb voor de galaxy s21 die ik in de volgende reportages gebruik, een stuk minder betaald als wat je er tegenwoordig eigenlijk voor moet neertellen. Maar daarover later meer.
Eerst had ik nog een reportage op de computer staan, welke ik nog niet had geupload, dus als eerste van de aankomende 3 reportages, de volgende uit Bovenkarpsel.
Voor mijn gevoel aan het einde van de wereld, tegen Enkhuizen aan, ligt Bovenkarpsel, waar dit keer een aardig goede kermis stond opgesteld.
Als eerste hier de City Hopper van Vader! Ik wist niet dat deze hier zou staan, maar was positief verrast, omdat ik deze bijna nooit zie.
Hell Raiders van Elsinga. Ik werd op kermisclub in een ander topic eigenlijk een beetje op de vingers getikt omdat ik deze booster beschreef als leuke booster, maar niets meer dan dat. Onder andere zou deze booster één van de weinige zijn die speelt met het ritverloop, en niet alleen maar vol gas draait.
Toen ik deze Hell Raiders dan ook in de verte boven de vissershuisjes zag opdoemen, besloot ik om hem nogmaals eens goed te bekijken.
Alleen, wat bleek, hij had panne, en zou niet weer draaien, voor ik de kermis bijna had verlaten. Later in deze reportage kom ik er dan ook op terug.
Power Polyp dan, ook van Vader. Alleen is deze van Ed (Raket, vuurwerk, red) Vader, en is de City Hopper van J Vader.
Het blijft echt wel een mooie en best goede polyp. Helemaal als Edwin zelf achter de knoppen zit, en show maakt.
Gelukkig was dat het geval op deze kermis, en het publiek wist er dan ook van te genieten.
En dan hebben we nog de Autoscooter.
Ik weet zo gauw niet welke Autoscooter dit is, en wie hem bezit. Ook na het naslaan van de database op polypweb, kom ik er niet uit.