Eindelijk mag ik het vertellen! 😃✨
Volgend jaar opent Attractiepark Tullepetaonica haar deuren aan recreatiepark de Stok in Roosendaal. Een kleinschalig gethematiseerd park met 15 attracties, een Roosendaals carnavalsmuseum, theater, binnenspeeltuin Kwekkelland, all you can eat restaurant De Gullepetaon en voor de zomermaanden een waterspeelplaats en recreatieplas. In het weekend sluiten we af met een vuurwerk en lasershow. Het restaurant en de binnenspeeltuin zijn ook los van het park toegankelijk.
De achtbaan, een zogenaamde launch coaster, en de rocking boat wildwaterbaan zullen in 2025 aan het attractie aanbod worden toegevoegd.
Deze zijn momenteel in Duitsland in productie bij Mack Rides.
Jaren ben ik hier mee bezig geweest en heb ik samen met locale partners dit project eindelijk kunnen realiseren. De vergunningen zijn rond en met groen licht van Gemeente Roosendaal kan de bouw eindelijk beginnen. Na jaren van ontwerpen, samenwerkingen opzetten met diverse locale ondernemers en partners zoals Biggelaar koffie, Vesta vuurwerk, Schouwburg de Kring, De Boom Entertainment en de kunstenaars van The Loods, gaat dit een mooi creatief park worden voor jong en oud. ( Zelfs voor krabben…😉 )
Als liefhebber van carnaval en pretparken ben ik enorm blij dit voor Roosendaal te kunnen en mogen maken. De komende maanden zullen we meer onthullen over dit project. Alleen wel een beetje jammer dat het een één april grap is. Want zeg nou eerlijk, dit was wel heel leuk geweest toch?