Eric Micha Ze zullen het vanavond wel zien. Ik ben niet in Brielle dus kan geen foto’s of filmpjes maken terwijl ik natuurlijk wel nieuwsgierig ben. (En nu helemaal natuurlijk 😉)
Kevin-KJP Eric nice,, zijn lekker bezig daar 👌 kom hem dit seizoen vast en zeker ook wel eens in de avond tegen, dus dat word eens kijken naar dat licht spektakel ☺️ Bedankt voor de beelden uit Brielle 👌
Distroyer-ashwin Micha wanneer ga jij je eigen zaak beginnen op de kermis. Want je weet alles zo goed en beter. Volgens mij moet jij allang multi miljonair zijn met al die kennis van je. Of zit je in het fruit en groente gebeuren wellicht… met al die zuurheid.
Micha Distroyer-ashwin ik heb gewoon verstand van verlichting hoe moeilijk is dat nou te begrijpen. Man man man Is het nou zo moeilijk voor je brein om te snappen dat niet alles in het leven positief is. Nog maals, de laser gaat weg vallen.
Distroyer-ashwin Micha Nee idd niet alles in het leven is positief. Jij bent namelijk alleen maar negatief. Toevallig ben je niet de enige die verstand heeft van verlichting….
Micha Distroyer-ashwin ik benoemd een vrij wel zeker feit. Maar goed we zullen mijn gelijk wel zien op de eerste draai filmpjes
Eric Micha Maar goed we zullen mijn gelijk wel zien op de eerste draai filmpjes Er zijn geen draaifilmpjes nodig, als het jouw beroep is kan ik er vanuit gaan dat jij het bij het rechte eind hebt. Mijn excuses dat ik aan jouw professionele mening twijfelde. ☺️
Eric Gisteren was de laatste dag in Brielle. Gure wind en af en toe wat regen dus liepen er weinig mensen. Tegen 10 uur begonnen met afbreken maar eerst even wat foto’s gemaakt. Na het afbreken heb ik de middenbouw van de PowerSurge naar Apeldoorn gereden.😁 (Stond al sinds het begin op mijn ‘wil ik overrijdenlijstje!’ 🤗 )
Ricardo-S Het blijft toch zonde dat de kermis net eindigt vóór het 1-april feest start (sinds een paar jaar is dit gewijzigd). Voorheen viel dit tegelijk wat de kermis m.i, nog aantrekkelijker maakte.