[verwijderd] Een kermis bezoeken waar je nog niet eerder geweest bent vind ik persoonlijk al leuk.. Maar meestal weet ik dan ook wel een lijst, of is er een bepaalde zaak waarvan ik weet dat die er staat. Maar ook dat wist ik vandaag niet. Ik wist alleen: Er is kermis in Numansdorp, en ik wilde na een lange dag in een gymzaal gisteren, van 07:00 tot 02:30 ivm verkiezingen, er vandaag wel even uit. Ik verwachte weinig. Ik verwachte wel dat de kermis open zou gaan om 14:00, dit bleek 15:00. Ik wist dat er 2 pleintjes in gebruik waren. En ik wist hoe ik er moest komen. Ik trof een autoscooter aan van Witte die ik niet heel vaak zie, een wip die ik wel wat vaker zie, o.a. in Strijen en Hendrik Ido Ambacht, aangevuld met wat kinderzaken en kraampjes. Zal ik maar wat foto’s delen? De rest staat op de website waarvan de meeste wel weten welke het is. De link hier plakken lijkt niet te werken dus.. ik neem die moeite ook niet meer.
John67938 [verwijderd] Had in de plaatselijke krant online gezien wat er stond, stonden kortingsbonnen in. Wou ook vandaag gaan, maar druk in huis bezig. Dan morgen maar even langs. Zelf ook nog nooit geweest
Discosmash-Leo Het blijft mooi, die oude beschilderingen van het Belgische PubliArt, wat bijna elke autoscooter had in de jaren 70 en 80