En weer iets verder stond er deze Around the World van de Voer in XL uitvoering.

En als achtbaan stond er deze kleine variant van Buwalda onder de naam Magic mouse.

Maar dé reden om naar Amsterdam af te reizen was onder andere deze prachtige breakdance nummer 1 van de Poorter.

Dit is toch eigenlijk wel de mooiste en beste breakdance in mijn ogen op dit moment hoor. De mooiste in ieder geval in mijn ogen, en de beste wellicht samen met de Future Dance. Alleen deze Future Dance is dat alleen eigenlijk in de avond uren. Dan komt ie echt het beste tot zijn recht.

En wat maakt deze breakdance dan zo goed? Nou, als eerste de uitstraling. Vervolgens de microfoon show. En als laatste de snelheid gecombineerd met de rit duur. Het is lastig te beschrijven als je er zelf niet voor hebt gestaan of er in hebt gezeten.

En dan als laatste stond er deze polyp van Regter welke ik niet zo heel vaak zie.

Hij stond net iets terug richting de ingang, maar ik heb bewust gewacht met foto’s maken tot ie aan het draaien was.
Al met al stond er een zeer nette kermis in mijn ogen hier in het westerpark! En ondanks dat deze kermis altijd bekend stond om zijn premieres, deed deze editie mij toch een beetje terug denken aan de kermissen van weleer. Met namelijk gewoon een goed aanbod!
Volgende halte, de voorjaarskermis in Almere buiten!