KeBoSa-Peter Hallo allemaal Mijn naam is Peter en ben 72 jaar Sinds enkele jaren ben ik bezig met modellen maken van kermisattracties en voertuigen Ik verbouw miniatuurauto’s trailers en aanhangwagen in schaal 1:43 en 1:50 Mijn eerste modellen waren 2 Bedfords van Corgi die bij een draaimolen behoorde Deze modellen heb ik verkocht op marktplaats maar gelukkig heb ik de foto’s nog Mijn voorkeur gaat uit naar de oudere modellen zoals DAF,VOLVO,SCANIA enz ,maar ook naar nieuwe vrachtwagens De reden dat ik mij heb aangemeld bij kermisclub is om de gemaakte modellen te delen met andere hobbyisten Ik zal dan ook regelmatig een model op het forum plaatsen om dit te tonen Op dit moment ben ik bezig met een DAF 2600 van het merk IXO schaal 1:43
KeBoSa-Peter Hallo DirkJeroen Bedankt voor je reactie De foto’s van de DAF 2600 worden dit weekend geplaatst dan is de DAF klaar
KeBoSa-Peter Hallo kermisclub.nl leden Wat leuk dat jullie allemaal zo positief reageren op mijn lidmaatschap bij kermisclub.nl In de loop der jaren ben ik flink bezig geweest met het maken van kermisattracties en kermisvoertuigen Het is een hele verzameling geworden en ik ben nog steeds bezig Zoals beloofd aan DirkJeroen hierbij de bouwfoto’s van de DAF 2600 van het merk IXO schaal 1:43 In de toekomst zal ik nog meer van mijn werk op kermisclub.nl plaatsen Groetjes KeBoSa-Peter
DirkJeroen Leuk om te zien dat je miniaturen verbouwt die ik ook heb. De Daf 2600 heb ik ooit aangeschsft omdat ik een woonwagen in schaal 1 op 43 heb. Wellicht post ik hier binnenkort ook een foto van.
KeBoSa-Peter DirkJeroen Hoi DirkJeroen Dat zo leuk wezen dan kan ik die ook bekijken ik heb nog meer DAF’s gemaakt