[verwijderd] Na Roermond nog even naar Amsterdam gegaan. Ik had ook naar Valkenswaard kunnen gaan, maar ik had even geen zin in de carnaval prikkels, dus besloot ik in de IC naar Amsterdam te blijven zitten. Vorig jaar rond deze tijd ook deze kermis bezocht, de dag na die heftige storm. Veel bussen gezien, weinig treinen. Dat ging dit jaar een stuk beter. De opstelling vond ik vorig jaar wat beter. Toen kon je echt een rondje lopen, nu waren er alleen randzaken. Natuurlijk stond er, naar Duursma Traditie, in het winkelcentrum een extra set theekopjes. De rest vind je hier: https://www.achtbaanfanclub.com/index.php?option=com_content&view=article&id=9633:amsterdam-boven-t-y-61-fotos&catid=243&Itemid=1300&root&ba-page=2
Joshua1986 Vooral de eerste zin verklapt de liefhebber in je. Vanuit Roermond “nog even” naar Amsterdam. Men vind dat ik gek ben om 75/100km te rijden voor een kermis, maar ik val nog mee merk ik nu. Eben de carnaval afzien en dan gaat het seizoen echt starten gelukkig
[verwijderd] Joshua1986 Nou ja toen ik vertrok van Dordrecht had ik echt zoiets van het wordt in ieder geval Roermond. En als ik het carnavals gebeuren kan waarderen ga ik door naar Valkenswaard wat veel meer op de route ligt. Maar ik was het zat, maar had ook nog niet echt zin om naar huis te gaan. Gezien ik toch gratis kan reizen met de trein.. Maar ja.. het klinkt best een beetje apart om Roermond en Amsterdam (Noord) op 1 dag te bezoeken.
John67938 Joshua1986 wat is nou 100 km niks. Dadelijk we gerust weer afstanden af van 200 km af voor de heenreis om een kermis te bezoeken en dan nog weer eens terug op 1 dag en dan hebben we het nog alleen over in een kermis in Nederland. Nou laten ze ons maar voor gek verklaren, als wij er maar plezier in hebben. Een andere gek spaart weer theezakjes of zo. Ieder zijn hobby toch. Ben blij dat het weer begint het seizoen.