ook dit jaar weer een grote kermis op de ijsbaan. tot nu toe komt:
booster maxxx - de voer butterfly - dauphin waterballen - pool
wie kan veder aanvullen?
bron: facebook
12 april t/m 6 mei?? Das bijna 4 weken. Klopt dat wel?
Eddy datum is 29 april t/m 6 mei
Eddy sorry type fout is van 29 april tot 6 mei.
lorenzomarsman Ach een foutje maken, kan gebeuren
projekt one c.sipkema en break dance n.sipkema ook aanwezig.
booster maxxx - de voer butterfly - dauphin waterballen - pool break dance - sipkema projekt one - sipkema bayern - thomassen
tot nu toe wat bekend is.
Dit is de lijst van 2022
Koen ik heb dit gehoord via de organisator dat dit sws al komt dit jaar, en wss is beetje koppie van vorig jaar, om wat vaste zaken te krijgen, voor de rest geen idee.
lorenzomarsman Misschien dat de organisator nog iets gaat veranderen aan de datum dan want anders gaat het niet goed komen wegens het samenvallen met vaste koningskermissen.
Koen geen idee, zit 1,5 dag tussen met denhaag, net als vorig jaar, ik denk dat of zo blijft en dan later open 1ste dag. 1,5 dag is opzich te doen na vorig jaar gezien te hebben. maar goed nagedacht er over.
volgens organisatie komt er polyp weet iemand toevallig welke dat gaat zijn?
Is het nou echt nodig om voor de kermis in Veenendaal een heel topic te openen en elke attractie die komt te bespreken? Dat het bij de Tilburgse kermis gebeurd snap ik, maar bij een kermis in Veenendaal?
Je ziet van zelf wel wat er komt 😜 Zo indrukwekkend vind ik de lijst nou ook weer niet.
Joordi
op zich heb ik er geen probleem mee dat er een topic geopend wordt voor deze kermis. Maar dan moet er wel een officiële (voor)verpachtingslijst geplaatst worden. Ik heb nu de indruk dat er maar wat gespeculeerd wordt. Ook de bron vermelding vind ik vaag: Facebook. Zet er dan bij welke Facebook pagina de bron is.
RoodwitterJeroen Helemaal eens en sws omdat er onwaarheden in staan.
Je weet het pas als het er staat en ook open is