Ruben-kermisfun Novemberfoor Lier, of zoals wij hem noemen, “Lierke plezierke” er staat dit jaar weer een fantastische, gevarieerde kermis! Ondertussen bezoek ik hem al acht jaar met mijn camera. Door het slechte weer was er tijdens mijn bezoek Niet veel volk aanwezig, ik kon helaas niet langer blijven.. Maar toen ik vertrok kwam het volk wel opgang. Hier staat voor de jeugd: Hier staat OA: Autoscooter" American Bumpcars" Fun House “IBIZA” Lambada “Crazy Surf” Booster “Speed xxl” Bidule “Movie Star” De Remix [Nieuw] en Flying Jump, Vliegmolen “Fire Storm” [Nieuw] Glazen doolhof “Escape” [Nieuw] De kermis is lopende van 03/11 tot 20/11 Locatie: Grote Markt, het Zimmerplein en de Gasthuisvest. Let op! Het was vochtig weer, En heb mijn nieuwe camera nog niet volledig onder controle dus sommige foto’s zijn wazig en/of mislukt. We starten dit jaar op de Grote Markt, meteen bij de hoogste attractie van deze kermis. Het “Boechouts gebak” staat altijd op deze plaats. verweg van de kermis.. Nog niets posten, er komt nog een deel.
Ruben-kermisfun En nu door naar het “zimmerplein” En nu het laatste plein, waar het meeste grootvermaak staat. En hier deed mijn camera enen heel moeilijk 😢