Ruben-kermisfun Oostende oktoberfoor staat al jaren op mijn lijstje met kermissen die ik eens bezocht wil hebben, Dit jaar gingen we erheen want WE hadden beslist om er een familie uitstap van te maken.. Hierdoor is het geen volledige reportage, maar een kleine impressie van wat er staat. Ik weet dat niet iedereen dat leuk vindt, mijn excuses daarvoor maar dan kan je deze reportage beter overslaan. De kermis is lopende van 07/10 tot 06/11 Locatie: Wapenplein, Groentemarkt, Mijnplein, Sint-Petrus & Paulusplein. Het logo is ook even aangepast voor deze kermis. Achter de Take Off staat de volgende topper al weer te draaien. Dan gaan we naar het volgende plein, en daar staat al meteen de volgende schommel. Nog niet posten aub, er komt nog meer.
GhostRiderPeter Ruben-kermisfun Ik weet dat niet iedereen dat leuk vindt, mijn excuses daarvoor maar dan kan je deze reportage beter overslaan. Geen idee, wie of wat maar boeien, elke fotoreportage is prima 😉 Wij nederlanders klagen nogal eens over dubbele zaken… Vergeleken bij de vele lucky duckie’s, schietsalon’s, Lunaparken, we klagen niet meer hoor 🤣 Leuke reportage en fun for all the family 🙂
Ruben-kermisfun Let’s Rock & Roll 😃 Ook voor deze attractie wilde ik stiekem naar hier. Nog niet posten aub, er komt nog meer.
Svenjj Prima reportage wat mij betreft. De 16e frietkraam en het 18e lunapark hoeft voor mij niet echt 😉