Hallo.
De één na laatste stop van deze serie - Hoewel ik over een paar uur weer opnieuw op pad ga - is de Gallimarkt in Leer.
Deze kermis in het noorden van Duitsland is altijd extreem goed bezocht, staat in de binnenstad, en is een kermis welke de Nederlandse mens ook goed weet te vinden, als eveneens - dit jaar - de exploitanten.
Wat betreft de drukte viel het dit jaar nog mee in vergelijking met de laatste keer dat ik hier was, maar alsnog was het op bepaalde stukken, zoals in het kleine straatje naar de aanloop van de kermis, alsnog koppenlopen.
Desalniettemin, was, is en blijft dit echt een fantastische kermis, welke ik ten zeerste aanbeveel aan een ieder die er nog niet geweest is.
'
Dit bedoel ik dus met het kleine straatje in de aanloop van de kermis. De laatste keer dat ik hier was, was het echt schuifelen en voetje voor voetje vooruit, maar gelukkig viel het nu enigzins mee.
Maar ook verderop was het druk, getuige bovenstaande foto.
De eerste grootvermaak zaak die ik tegen kwam was deze Galli-Jumper van Gloss welke normaal gesproken Beat Jumper heet, maar voor de Gallimarkt wordt omgedoopt tot Galli Jumper.
Als je iets verder doorgeschuifeld was, kwam je uiteindelijk deze 7d kino van Horz tegen.
En liep je uiteindelijk tegen de Take-Off van Langenscheidt aan, welke op de hoek van 2 straten stond.
Dit is naar mijn mening één van de betere Take-off’s en wellicht zelfs de beste, omdat de Booster van Ahrend niet altijd meer goede ritten weg geeft.