Hallo!
Volgende stops zijn een tweeluik combinatie van Oldenzaal en Nijverdal.
Eerstgenoemde is echt een goede kermis, wat ook te zien is aan de bezoekers.
Op sommige stukken was het zelfs koppenlopen.
Laatstgenoemde had een jaar geleden, of iets langer terug een betere editie, maar daar - later - meer over.
Eerst dus deze kermis in Oldenzaal, welke mooi verscholen ligt tussen de gebouwen van de binnenstad.
We starten met de Deca Dance van Frank Vale. En blijkbaar wilde deze jongeman even voor mijn camera poseren.
Goed om te zien dat de Deca Dance weer volledig terug op de reis is. Zo’n ongeluk, en later rechtzaak gun je niemand, dus top om te zien dat ie hier weer goede zaken doet!
De ritten waren als vanouds weer ijzersterk, en tel dat op met een goede show, en je hebt gewoon een topper staan!
Happy Farm van v/d Wiel. Apart funhuis, maar daardoor niet per definitie slecht. Ik heb hem op de voorjaarskermis van Enschede gedaan, en moet zeggen dat er een vrij apart parkours in zit wat je niet verwacht.
Skyglider van Ordelman. Opzich een nette lage zweeftoren, maar vergeleken met de concurrentie zijn er fraaiere exemplaren zoals de Space Jam bijvoorbeeld.
De topper voor Oldenzaal is deze Power Surge van Louis Vallentgoed. Mooi om te zien altijd, deze zaak die enorm veel uitstraling heeft.
Tevens heb ik hem in Arnhem bereden, en ik kan melden dat deze machine ook voor mensen met een zwakke maag een aanrader is.
Zoals gezegd was het druk in Oldenzaal op deze zondagmiddag, getuige hier het voorbeeld ervan bij de New Generation van Ties Venekamp.