Happy Sailor van Howey. Altijd een plaatje om deze te zien! Schitterend!
Daemonium van Blüme. Deze wordt nog altijd geadverteerd als grootste reizende spookhuis van de wereld. Of dit echt zo is weet ik niet, want ik heb verhalen gehoord over een spookhuis in Frankrijk die zich kan meten met deze.
Welk spookhuis in Frankrijk dat is, weet ik helaas niet zo 1, 2, 3, maar feit is wel dat deze Daemonium echt een joekel is, en desondanks dat de karretjes vrij snel het parkour afleggen, is dit spookhuis zeker een aanrader om te doen!
Captain schommelschip van Sehning uit Frankrijk. Dit zijn leuke apparaten door de toevoeging van een stalen kooi op de uiteindes van het schip waarin je kan staan.
Door deze toevoeging lijken deze schommelboten ook weer in populariteit te hebben gewonnen.
♪♫♪ Ladi di ladi da, I’ve got a hangover woohoo! ♫♪♫ Hangover tower van Schneider uit Duitsland. Vlak voor sluitingstijd ben ik hier tegenover op de vloer van een autoscooter gaan zitten, om lekker te luisteren naar de altijd goede show van frau Schneider!
En hiervoor kwam ik mede naar Luxemburg. Namelijk de Parkour van Aigner uit Duitsland.
Deze komt normaal gesproken nooit in de buurt, dus dit was een uitgewezen kans om hem eindelijk een keer te doen.
En ik kan zeggen dat dit een wolf in schaapskleren is! Hij heeft echt meer pit dan je denkt, ondanks dat die een beetje schokt.
Zeer goede machine, maar nog altijd jammer dat het niet meer de oude Sound Factory is, want dat was pas echt een unieke zaak. Maar ja, heden ten dage, en omgebouwd naar de Parkour, is dit nog altijd een topper van wereldformaat!