Vandaag heb ik de kermis in Oss bezocht, omdat ik toch naar Den Bosch ging. Er staat een leuke kermis, maar eerdere edities waren beter. De locatie vond ik ook mwa, maar de kinderkermis staat dan weer wel gezellig en leuk. Des al niet te min staan er weer genoeg vermaak zaken! De topper vind ik toch wel de Eclipse! Wat een power zaak en wat geeft hij goede ritten weg. Over zijn kop door het station. Echt leuk dat hij wat kermissen meepakt in Nederland. Hij staat er wel zonder achterwand, maar die zal wel niet gepast hebben. Verder kan je van het uitzicht genieten in het mooie Europa rad! Ook kan je je eigen misselijk draaien in de Deca dance die er weer een feestje van maakt! Eigenlijk een vaste zaak in Oss net zoals de Power wave Polyp! Blijft een mooie Polyp om te zien. Verder kan je schommelen in de Impact en Jumpen in de prachtige Dance jumper. Dit zijn zeker leuke attracties voor Oss! Ik begin wel fan te raken van de dance jumper, want hij ziet er prachtig uit en de ritten gaan steeds beter. Verder staan de X factory, Autoscooters, Cake walk, Time machine coaster, Boobytrap Hotel en de Rescue er nog. Een leuke kermis, maar zoals eerder gezegd Oss heeft betere edities gehad.