Jay-RideMaster Gisteren is de kermis in Lelystad begonnen. Ik kon pas ’s avonds die kant op, dus veel foto’s zijn een beetje onscherp i.v.m. verlichting. Vandaag of morgen ga ik nog ff met daglicht langs zodat ik wat betere foto’s kan maken. Dit keer staat er weer een matige kermis in Lelystad. Een autoscooter vind ik echt een groot gemis in Lelystad. Die hoort hier gewoon te staan. De Wipe Out staat erg raar tussen wat schuttingen opgesteld. En de Pandora Polyp heeft zijn bol er niet op zitten… Weet iemand waarom dat is?
PeterCenturion Volgens mij was die bol het slachtoffer van een iets te laag viaduct een tijdje geleden…
[verwijderd] PeterCenturion Een tijdje geleden als in tussen Nijkerk en nu? (deze foto is van 31-07, Nijkerk duurde tot 6 augustus volgens mij)
Johan013 [verwijderd] Foto is van 2021😉 Op de foto’s van Nijkerk 2022 is inderdaad te zien dat de bril eraf is en bovenop lichte schade
GhostRiderPeter Michel77 Daar hebben we weinig aan zo he😉 Doe dan de link naar het artikel erbij✔️ https://dijkenwaardcentraal.nl/60114496-gigantische-octopus-tegen-spoorbrug-over-n242-in-heerhugowaard
Discosmash-Leo Michel77 Nou heb ik het idee, dat hij toch al veel groter was, als de andere Polypkoppen
Michel77 GhostRiderPeter sorry, zo veel post ik hier niet; lees vooral mee. Dacht dat de foto nog moest worden goedgekeurd.
[verwijderd] Johan013 Verkeerde map geraadpleegd. 🙂 Maar goed.. ik zag inderdaad wel dat ondanks het zonnige weer de zonnebril ontbrak.
Micha [verwijderd] ik vind hem eigenlijk mooier zo de bril Strakker uiterlijk Maar goed mooi dat de bol er sowieso weer op zit
Jay-RideMaster Ik ben vanavond nog ff langs geweest en de bol zit er gelukkig weer op. Later vanavond volgen de foto’s.
Jay-RideMaster Ik was er gisteren niet meer aan toe gekomen, dus ik post de foto’s nu even. Ik had al gezegd dat de bol er weer op zit en heb verder niks bijzonders te melden, dus we gaan meteen door naar de foto’s.
MutselMirella Jay-RideMaster Ik vind hem idd mooier zonder die grote zonnebril. Die maakt het geheel wat grotesk, nu past het beter bij de rest. 🙂
Johan013 Discosmash-Leo Nee die zijn niet gespoten…heeft puur te maken met lichtval en kwaliteit van de foto. Kijk dit is ook een foto van de kermis in Breda..