Hallo!
Allereerst even een speciale vermelding voor de staf op kermisclub.nl:
Echt enorm bedankt dat jullie het mogelijk gemaakt hebben om de IMG tag te gaan ondersteunen.
Dit scheelt echt enorm veel werk bij het maken van de trip reports.
Vroeger moest ik 3 keer hetzelfde verslag maken, waarvan 1 verkortte reportage voor kermisclub, 1 normale voor de twee nederlandse buren, en 1 in het duits.
Nu hoef ik slechts 2 verslagen te maken, en dit kost gewoon een stuk minder tijd, dus bedankt!
Kleine intro over de nieuwe stijl
Zo! Ik weet het niet zeker of dit me uiteindelijk meer of minder werk op gaat leveren, maar feit is dat dit de eerste reportage is (van de in totaal 11 vandaag), van de nieuwe stijl.
Vroeger had ik deze stijl al, met een hele oude camera, toen nog op themepark, en deed ik alleen af en toe een kermis of een pretpark.
Al met al denk ik dat dit voor degenen die geen hele lap tekst willen lezen beter is, en voor degenen die dat wel leuk vonden, het slechts een kleine verslechtering is.
Ik hoop dat deze stijl goed aanslaat, maar dat kan alleen de toekomst uitwijzen, dus bij deze!
Een (helaas deels) gesloten kermis in Essen…
We trappen deze serie van 11 af in Essen, in Duitsland.
Hier was in het stadsdeel Rüttenscheid een kermis gecombineerd met vlooienmarkt, welke zich beide in de directe omgeving van de “Grugahal” bevonden.
De kermis zou om 10 uur al open moeten zijn maar helaas was dit niet zo, en ook nadat ik eerst een ronde heb gemaakt over de vlooienmarkt was de kermis, op een paar zaken na, nog niet geopend.
Dit mocht de pret niet drukken, want deze kermis was toch slechts een voorproefje van later vandaag in Düsseldorf.
Hier als eerste de heartbreaker van Lehrmann. Blijven leuke dingen die Twisters!
1 van de twee scooters.
De Super Musik Express van Noack. Helaas niet in actie gezien, maar ziet er wel goed uit!
Reuzenrad van Gormanns. Een standaard rad, echter vind ik toch de kleurschakeling van wit, blauw en geel, toch wel mooi gedaan.