Van een prachtig avonturenhuis, via een tijdreis, de shaker, een reis om de wereld (in 80 dagen!), en een stroomstoot naar een zonsverduistering!
Hier een werkelijk waar prachtig avonturen huis in de vorm van Lost Escape Adventure van de Haan.
Het is de bedoeling om zo snel mogelijk wat hindernissen te overwinnen, en wat knoppen in te drukken.
Dit klint allemaal eenvoudig, maar dat is het zeker niet, mede omdat de eigenaar continue blijft vernieuwen, zowel buiten als binnen!
Op zich zou je denken van; Dit doe ik wel eventjes met twee vingers in m’n neus, maar dan kom je toch echt bedrogen uit.
Natuurlijk zijn er op de grote avonturen parcours in pretparken en daarbuiten, moeilijkere hindernissen te vinden, maar op de kermis is dit uniek!
Stap dus zeker eens in, ook als je denkt dat het eng is, want dat is het zeker niet!
Time Machine van Buwalda met daarnaast de Eclipse van Korten.
Op deze laatste, kom ik later terug, en over de achtbaan heb ik eigenlijk al genoeg gezegd in Tilburg.
Toch vind ik het leuk om nog even te vermelden dat de gondels 6, 7 en 8, ten alle tijde draaien, dus ook op de lifthill en tijdens de eerste haarspeldbocht sessie.
Shaker van Haaima welke het erg rustig had.
Jammer, want Jeffrey maakt er altijd een waar spektakel van!
Op de laatste foto’s respectievelijk het mooie en unieke World of Living Dinosaurs van Veldhuis, Cake walk van Roels, één van de twee (of volgens mij tegenwoordig zelfs 3) race-o-rama’s van Nederland, en de Starwars van Swinkels.
Around the World van de Voer.
Degelijke, doch standaard hoge zweefmolen.
Power surge van Vallentgoed!
Monsterlijke machine om te zien en te doen!
Hier in Eindhoven was die erg populair zowel onder de kijkers als onder de mensen die daadwerkelijk een ritje maakten!
En dan hier dus de Eclipse van Korten!
Dit is me toch ook een machine zeg! Ik heb even staan kijken, en meerdere keren per rit, ging de gondel over de kop door het station.
Lang is deze attractie niet meer in Nederland geweest, dus des te beter dat die weer terug is!