Ruben-kermisfun Terwijl jullie in Nederland genieten van de kermis in Tilburg en Uden. is er hier in mijn prachtig dorpje ook weer kermis. Als je van de kermis houdt dan kennen we allemaal wel het gevoel als je die grote transporten in je eigen dorp/stad ziet staan.. Wel dit jaar valt het hier wel tegen kan ik je zeggen, normaal gezien valt Houtvenne net na Heultje en Berlaar en rijden zo de meeste door. Maar eens om de zoveel jaren valt de kermis een weekje later.. met als gevolg dat er weinig tot niets staat. Vandaag stond er dan eindelijk iets, als betwijfel ik of dit voor hier is. We zullen het samen moeten ontdekken! Maandag 18/0 Dinsdag 19/07 Vandaag in dit warme weer is er een tweede transport bijgekomen. Het Fun house “Rio Hotel” Woensdag 20/07 Vandaag mocht de opbouw dan eindelijk beginnen, de hele dag was het redelijk droog. Tot 19u.. Toen werd het donker, het zag er niet zo goed. Maar toch ga je buiten de kermis opwachten! uiteindelijk werd 20:30u maar toen kwam het water met bakken uit de lucht. daardoor moest ik wel gaan schuilen ☹️ Daarom geen transport foto’s, ben wel nog snel rond geweest! wat mij wel meteen opvalt: Nog geen één lunapark enorm veel gaten dus morgen maar vroeg opstaan om te kijken of er wat bij staat. Dit jaar een nieuw Schietkraam en wel eentje met een frontje! Moet nog iets komen. De draaimolen komt morgen pas opbouwen. Hier moet nog veel bijkomen! En dan komt er alweer een verrassing, de lambada met de paasfoor bleek een succes. daarom nu ook eentje en het is weer een pareltje. 😀 Eventjes testdraaien. Morgen weer een update! dan neem ik van alles wat betere foto’s.
Ruben-kermisfun Update donderdag 21/07 Vandaag zijn de meeste lege plekken opgevuld, Al zal er dit jaar één grote lege plek blijven. Namelijk van het tweede lunapark.. Dat komt dit jaar niet door een samenvallende kermis. Lunapark “new York city” krijgt dit jaar dus een betere plaats! Omdat dit lunapark Ietjes groter is, valt het funhouse niet echt op, ze hadden dit beter gezet op de oude plaats van het lunapark.. wan daar staat dit jaar dus niets Oude plaats van het lunapark. En nu nog eventjes terug naar de lambada, wat een prachtig ding en groot.. Dit was het, Zondag een nieuwe update.
Ruben-kermisfun De kermis ging zondag dan eindelijk van start, Onder de drukkende warmte.. daardoor was er op de vroege avond weinig volk op de been.. de foto’s zijn dus over twee dagen gemaakt. De kermis is lopende van 24/07 tot 26/07 Locatie: J.Verlooyplein, Langestraat. Nog niet posten aub, er komen nog sfeer foto’s. hou je daar niet van? sla ze dan zeker over..
Ruben-kermisfun Een dan de mooiste draaimolens/golfbaan , altijd tip top in orde. Nog niet posten aub, er komt nog een deel.