Ruben-kermisfun Kermis Berlaar Heikant of zoals in de volksmond kermis Balderhei, Met deze kermis heb ik toch een soort band, hier is het ooit allemaal begonnen, heb ik nog geen enkele editie overgeslagen. Dus dit jaar is het de achtste keer dat ik hier met camera de kermis overloop. Naast de kermis kan je hier Mosselen eten, Dansen op beats van de dj en meezingen met de Zangers. Het is niet alleen kermis maar een echt volksfeest! maar goed, over naar de foto’s! Hier staat O.A. Bidule “Toxic” Fun House “Showtime” Vliegtuigmolen “Apollo” De Tornado en De lambada, Autoscooter “Disco Scooter” De kermis is lopende van 09/07 tot 12/07 en als ik mij niet vergis staat er ook nog kermis op 13/07 Locatie: Kardinaal Cardijnplein Blijf dit toch één van de mooiste en uniekste kinderzaken vinden.❤️ Net zoals deze prachtige authentieke draaimolen.❤️ Nog niet posten aub, er komt nog meer.
Ruben-kermisfun Zo zie je maar waar Berlaar-Heikant om bekend staat. Om zijn prachtige kermis!🥰 Dit was het, op naar de volgende!