carola30 hier een leuke kermis in Dongen met leuke Attracties Happy Spider (Polyp) Bootjes molen Crazy Jumbo Safari Trip Time Jump (Trampoline) Buggy Power Surge Elmundo Autoscooter Draaimolen
Koen Het filmpje doet vermoeden dat ze in Dongen de zweef wel kunnen waarderen. Dat zou mooi zijn want zo´n zaak heeft het niet overal even gemakkelijk in Nederland en deze is wel zo ontzettend mooi dat we ervoor moeten zorgen dat hij blijft reizen in ons landje.
GhostRiderPeter Koen Vond het al dapper dat Thomassen er 2e keer een poging ging wagen, hulde daarvoor want zoals je zegt nl is geen wellenflug land❌ Een zweef wil nog wel in de noordelijke provincies. Kraak is er snel mee gestopt en die draait nu de rondjes in drievliet (want het het is “gratis” dus dan willen ze er wel in 😉 En Kaiser haalde een zepert in Tilburg en das war ein mal und nie wieder👋🏻 Tof dus om te lezen dat de wellenflug gewaardeerd wordt in Dongen en eigenlijk alle voorgaande kermissen ook wel👌🏻
Kermisfan-Olaf Gisteren na Schijndel ook nog naar Dongen geweest, waar ik rond 16.30 arriveerde. De drukte viel me ietwat tegen t.o.v. van wat ik gewend ben in Dongen maar er was uiteraard zeker wel wat te doen.. Een mooie kermis ook dit jaar met twee primeurs. Te weten de Power Surge en El Mundo, die meteen ook de Piet Leander Troffee in de wacht sleepte en die gisteren werd uitgereikt op de kermis. Niet voor het eerst in Dongen maar wel omgedoopt tot Time Jump, de trampolines van Andreas van Dooren (onderaan wat extra foto’s). Het resultaat mag er absoluut wezen! Tel daarbij op dat ik weer allerlei oude bekenden tegenkwam wat resulteerde in een veel langer bezoek dan eigenlijk was gepland. Maar het was zeker de moeite waard om Dongen weer eens een bezoekje te geven!