Ralph2003 Ook in Etten-Leur keert de kermis weer terug in het centrum waar dit jaar ruim 50 atttracties staan opgesteld in het hart van de stad omringd door vele horecagelegenheden. Ik zal gaan zorgen voor een fraaie uitgebreide reportage met veel transport- oprij- opbouw- en draaimateriaal. De locaties….. Markt Marktplein Oderkerkpark Oude Bredaseweg Raadhuisplein Het eerste transport is reeds gearriveerd…..
Marcootje Ben trouwens benieuwd naar de Time Lab, heb er nog niks van gehoord of gelezen ergens. Aangezien het een loopattracie is verwacht ik niet dat het een erg grote zaak zal zijn….. We zullen zien
Xxldasoriginal-Melvin Marcootje las ergens op een nieuws site dat het een laser game attractie zou zijn
Ralph2003 Nog weinig transport jammer genoeg maar dat wordt morgen wel anders, dan komt er spul vanuit Beverwijk, Nijmegen en Dordrecht. Wel zijn er in de tussentijd rijplaten gelegd voor de Heroes City XXL…..
Peter Ralph2003 top dit soort complete reportages. We hebben een paar mooie lopen op dit moment die ons een mooi compleet beeld geven. Zoals Etten-Leur Denhelder Best en Laren. Altijd genieten
Ralph2003 Weer of geen weer, het oprijden is begonnen! Alleen bij het Oderkerkpark mag vroeger worden gestart. De overige straten en pleinen zijn woensdag aan de beurt. Bij deze, vers van de pers…..
Ralph2003 Bij deze nog even het complete wagenpark van de Heroes City XXL….. Gisterenavond was dan eindelijk de regen vetrokken en dat leverde de volgende plaatjes op van lekker veel transportmateriaal wat was aangekomen op het woonwagenterrein wat vorig jaar, hopelijk eenmalig, dienst deed als kermisterrein…..
Ralph2003 We gaan verder met vandaag. Na de grondslag gisteren te hebben gelegd kon er vandaag meteen lekker worden doorgewerkt bij de achtbaan. Tevens was de Heroes City XXL begonnen met bouwen. Als 3e kwam van Hezik aan met de eerste wagen van het Tirolerdorp…..
Ralph2003 Dan plaats ik nu wat foto’s van de andere locaties waar vanmiddag de voorbereidingen werden getroffen en waar morgen na de warenmarkt het echte oprijden gaat beginnen midden in het centrum…..
Ralph2003 Gisterenavond laat en vannacht zijn er nog een paar transporten binnengekomen. Bijna alles is nu aanwezig alleen het Mega Lunapark staat volgens mij in Luyksgestel en komt zowat als enige donderdag pas. Update van woensdagochtend op het kermisterrein….. Update van woensdagochtend net buiten het kermisterrein, wachtend tot er mag worden opgereden….
Ralph2003 Van alle kanten kwamen de transporten oprijden. Foto’s zijn van woensdag einde van de ochtend en begin van de middag Komen ze …..