Youri Floris En natuurlijk de Disco Jumper XXL Ben benieuwd waar deze Jumper zal opduiken, veel succes gewenst aan de exploitant!
Richard-Grunn Youri Disco Jumper XXL doet veel Duursma Kermissen. Scheelt dus weer voor deze Jumper en de Dance Jumper. Ben wel benieuwd waar ze alle drie zullen verschijnen.
Micha Ziet er op de tekening niet verkeerd uit, op de foto’s wel een heel ander ontwerp. Benieuwd hoe hij uiteindelijk verschijnt
Maurice Dat is verrassend nieuws zeg, ik ken Remco Pals ook niet. Zie dat hij een hijskraan verhuur bedrijf heeft, maar was hij ook al actief op de kermis verder?
Hamtaro-Youri Maurice Volgens mij wordt de Super mouse normaal gezien altijd opgebouwd met een kraan van Pals erbij.
RoodwitterJeroen Weer mooi nieuws, de komst van deze Jumper. Wens de exploitant veel succes, komend seizoen.
Buurman_Jasper Aan z’n facebook te zien heeft hij een aardig 20 jaar oud kraanverhuurbedrijf, dus met zakendoen en groot materieel is hij bekend 🙂 Ik ben heel benieuwd wat hij hier van gaat maken, succes!
RoodwitterJeroen Micha Maak je niet druk, Micha. Hoort nu eenmaal bij de kermis. Iets groter maken dan dat het is! De Disco Jumper is ook XXL. Dan kun je niet achterblijven! 😀