Vandaag ben ik weer afgereisd naar Heenvliet voor de 2e keer. Waarom? Omdat er een top kermis staat voor zo’n klein dorpje en de sfeer is geweldig. Er zijn dit jaar een aantal veranderingen zoals de locatie. Voorheen was de kermis op Toldam, nu staat de kermis op de sportvelden waardoor er veel meer attracties kunnen staan dan voorheen. Er waren alleen wel 2 afzeggingen helaas. De sound machine en Ballon Voyage. Ik hoop dat de sound machine snel weer op reis gaat. Wel is er een vervanger gekomen namelijk het reuzenrad van Hendriks- Hinzen. Verder trekt Heenvliet altijd topzaken zoals dit jaar de break dance no1 van de poorter! Mij lieveling break dance toch wel met geweldige shows en snelle ritten. Ook ziet de molen er top uit. Ook de turbo Polyp is weer van de partij net zoals de X factory wip. Ook staat er dit jaar een mouse achtbaan, namelijk de super mouse. Verder staan er nog de Fire dapartment, Tropicana, Autoscooters en de Ghost Castle op het terrein. Ik wilde vertrekken en tot mij verbazing zag ik de air race bungee in de verte afgelegen van het grote kermis terrein. Ik dus terug lopen en op de verdouwenhoeck staat nog een beetje kermis waaronder dus de air race bungee. Ook nieuw voor Heenvliet de Fire ball die hier zijn rondjes draait en tot slot staat er nog een Glazendoolhof Viva las Vegas. Ik was dit stukje dus bijna vergeten, omdat het afgelegen ligt van het grote kermis terrein. Heenvliet heeft altijd een grote evenement en het is beren gezellig daar. Het is niet voor niks dat hier altijd topzaken opkomen draven, want in 2019 was het de reactor en dit jaar zou het de sound machine zijn. De zaken hebben top verdiensten hier.