PeterZeeland Op hemelsvaartdag is de traditie dat er een grote braderie wordt gehouden , een show met hedendaagse showcars , een nog grotere show met USA auto’s ,en een kermis. En na een paar jaar afwezigheid vanwege die vermaledijde crona was het dit jaar eindelijk weer zo ver. Nou , dat was te merken , want het was me een partij druk . Op de braderie , bij de auto’s en zeker ook op de kermis.
Kermisfan-Olaf De rupsbaan van Jansen, dat is al een tijd terug dat die nog eens op een kermis stond (volgens mij). Of is deze van een andere eigenaar inmiddels? Leuke kermis en drukke foto’s Peter, dank!
PeterZeeland Kermisfan-Olaf Van de eigenaar weet ik niks , maar ik had deze zaak ook inderdaad al heel lang niet meer gezien.
Koen Kermisfan-Olaf Ik ben ook benieuwd want zoals ik had begrepen zou hij onder Jansen de loods niet meer uitkomen.
Kermisfan-Olaf Inmiddels weet ik meer, hij is van een exploitant met de naam Seegers (niet te verwarren met Seggers).
Koen Kermisfan-Olaf Dat is voor mij onbekend talent….. maar goed mooi dat deze molen ook weer draait.