Micha Kermisfan-Olaf dat is wel prijzig De week er voor was de techno dance gratis dus misschien niet helemaal eerlijk van me 😛
Maurice 3 euro… 4 euro….Ik zou als organisatie de naam van de kermis maar eens wijzigen, dit is niet serieus te nemen joh 🤣
PieterRJ Maurice 3 euro… 4 euro….Ik zou als organisatie de naam van de kermis maar eens wijzigen, dit is niet serieus te nemen joh 🤣 In vergelijking met de zomer zijn dat budgetvriendelijke voor Tilburg
Maurice PieterRJ In vergelijking met de zomer zijn dat budgetvriendelijke voor Tilburg In vergelijking met een Bugatti Divo is een Audi RSQ8-R ook een goedkope auto. Neemt niet weg dat die Audi alsnog duur genoeg is en zeker geen budget auto 😉
Kermisfan-Olaf Ik heb de foto´s van de budgetkermis in Tilburg ook geüpload. De foto´s zijn van afgelopen zondagmiddag toen het er behoorlijk druk was zoals gezegd, en super kermisweer natuurlijk. Een prima mix voor de hele familie. De kermis staat er dit weekend nog, voor degenen die wellicht nog twijfelden 😉