MutselMirella
Dank voor je uitleg, al was die niet nodig hoor. 🙂
De redenen die je noemt waren velen al opgevallen, waarbij je je kan afvragen of sommige zaken nog wel nodig zijn?
Alles wat je wilt weten lees je als 1e vaak via Social-Media kanalen en wordt het daarna hier naartoe gekopieerd. De videoverslagen zijn alleen om views te lokken zoals die ook op ieder kermis gerelateerd Social-Media kanaal worden geplaatst. Zonder enige echte inhoud of wat dan ook te vermelden. En als ik vanuit hier weer naar daar wordt gestuurd dan houdt het alweer snel op. De mogelijkheid om privè met elkaar te communiceren mist hier, en komt er eerder een irritatie gedrag tevoorschijn waardoor er uiteindelijk een keer een moderator ingrijpt.
Eigenlijk is mijn reden van activiteit hier nog iets van “vroeger” omdat ik dat gevoel op de bekende Social Media kanalen mis. Daar is alles mooi en goed en oh wee als je iets zegt wat niet aan die kant staat. Cancelcultuur is daar een woord voor dat er al veel langer bij past dan dat het de laatste tijd actueel is.
Maar goed het gaat om dit forum en dan is het toch weer terug bij de vraag: is het nog nodig?
Als jij denkt van wel dan ben ik best benieuwd wat je kan en wilt veranderen waar de resterende staff geen tijd meer voor heeft. Want grotendeels alleen een kar trekken is nogal wat.
Nogmaals gefeliciteerd en veel succes! 😀