Vorige week in het Spaanse Sevilla geweest waar de feria d´Abril wordt gehouden! Dit is een gigantische kermis die een week duurt. Een groot deel van het feest wordt in kleinere tenten gevierd waar gegeten, gedronken en gedanst wordt.
Nog wat laatste foto´s van de zaterdagnacht en zondagavond bij het feest geweest.
Maandagmiddag weer naar het terrein geweest! Nu ook een aantal foto´s van de koetsjes en paarden waar ook diverse Sevillianen mee naar het terrein komen. Het busvervoer vanuit het centrum en de rest van de stad is prima georganiseerd!
Mijn hoogtevrees heb ik overwonnen door in het reuzenrad met dicht gondels te gaan zitten en een aantal overzichtsfoto´s te maken.
Ik ben jaloers. De feria de abril was echt geweldig een aantal jaar geleden… De stad, de sfeer, de mensen, het feest (overal) en de gezelligheid in de casetas met een lekker frisse rebujito in de hand. Ik wil terug 😅
Bedankt voor de foto’s!
Maurice Wij waren er toen in het zelfde jaar 2016! Zeker zou ik het doen om terug te gaan. Dit is echt 1 van de mooiste kermissen waar ik geweest ben. Ik heb hem ook in de planning staan om over een aantal jaar weer terug te gaan.
Heel bijzonder sommige zaken zijn midden op de maandagmiddag gesloten.