MartijnH HB - Kerstmarkten Centrum In het centrum van Bremen staan ook meerdere kerstmarkten opgesteld. De schlachtenzauber heb ik overgeslagen, ik begon bij het Station waar een mooie kleinschalige kerstmarkt opgesteld staat. Wanneer je naar het centrum loopt kom je onderweg onderstaande zaken nog tegen net na de brug bij de molen
MartijnH Kerstmarkt Centrum Een werkelijk prachtige markt is de weihnachtsmarkt in het centrum. Alle zaken hebben een mooie kerstaankleding, speciale winterfronten en is allemaal piekfijn uitgewerkt. Hierbij ook nog de Russische Schaukel van Hanstein en de Happy Sailor die speciaal voor deze kerstmarkt geheel in Winterstyle is aangekleed.
Richard-Grunn Ben ook meerdere malen op deze Kerstmarkt geweest in het mooie centrum van Bremen. Altijd erg gezellig daar. Bedankt voor de foto,s
MutselMirella Mooi daar in het centrum. Zou ik best wel een keer willen kijken, maar het blijft gewoon een pokke-eind weg. ๐
MartijnH MutselMirella Je gaat er inderdaad niet โevenโ heen. Heb het gecombineerd met Hamburg Winterdom en de Kerstmarkten door er een kleine vakantie van te maken