John67938 Martijn-maramsp van aachen weet ik martijn, maar ja werkzaamheden en met de bus hou me tegen om te gaan, zeker na de chaotische tafferelen afgelopen paasweekeinde om met de ns bus vanuit schiedam richting Zwijndrecht te gaan (2 bussen beschikbaar in half uur, voor 2 volle dubbeldeksintercity’s)
Martijn-maramsp PieterRJ Straks wel, tot aan Wesel. Maar kan ook alleen tot Emmerich worden. Vooralsnog is het nog niet, maar heb gelezen dat het wel de bedoeling is dat het gaat komen.
Kermisfan-Olaf Hier ben ik ook nog geweest, in combi met Bergen op Zoom. Maar te druk om de foto´s goed uit te zoeken etc etc. De foto´s van de anderen geven in elk geval een goed beeld. Ik had het idee dat de kermis goed werd bezocht.
Martijn-maramsp Roderic1986 Klopt, maar Dusseldorf gaat hem waarschijnlijk niet worden. Normaal is het wel de hele lijn als die door een Nederlandse exploitant wordt uitgevoerd, maar vooralsnog heb ik alleen maar kunnen vinden tot aan Emmerich zelfs.. Bij deze het bericht: https://www.treinenweb.nl/nieuws/8896/ov-chipkaart-wordt-ook-mogelijk-voor-reizen-van-en-naar-emmerich.html Denk dus niet dat het Dusseldorf wordt, en heb zelf nog wel enige hoop voor Wesel, maar we zullen zien.
PeterCenturion Martijn-maramsp Dus je bent niet bereid om een € 9,– euro ticket te gaan kopen voor een ritje van Emmerich naar Düsseldorf? Het OV wordt deze zomer spotgoedkoop in Duitsland, zolang je regionaal en lokaal vervoer gebruikt. En dat kaartje is dan ook nog eens een hele maand overal in Duitsland te gebruiken… https://www.bahn.de/angebot/regio/9-euro-ticket
Martijn-maramsp Zeker wel! @PeterCenturion. Dat ticket gaat er zeker komen! Geweldige actie van de db! Zo kan ik bijvoorbeeld voor het eerst naar de sommer dom met dat ticket dus tuurlijk gaat die er komen!
MutselMirella Aan @Martijn-maramsp @PeterCenturion en anderen die graag met de trein rijden: Deze info is erg fijn om hier te lezen (en bij gebrek aan pm kun je het ook alleen op het forum zelf plaatsen), zou één van jullie hier een topic over willen openen in de kermis babbelbox? Het voorkomt vervuiling van dit topic en maakt de info ook makkelijker terug te vinden voor anderen. Alvast bedankt! 🙂
Martijn-maramsp MutselMirella Heb je helemaal gelijk in @MutselMirella. Vond zelf ook aan wel dat het hier teveel off topic ging