DirkJeroen Vandaag eind van de middag in Rijswijk wezen kijken. 2 eerste zaken staan bij het winkelcentrum. De verdere kermis staat op een parkeerterrein naast het winkelcentrum. Hiervoor moet een redelijke drukke weg worden overgestoken maar er staat een verkeersregelaar. Tijdens mijn korte bezoek staat de Pandora Polyp stuk.
John67938 DirkJeroen ik was er aan begin van de opening tot een uurtje of 2, toen draaide de pandora nog gewoon zijn rondjes, ging wel later open dan de andere attrakties. Draaifoto’s volgen nog….
John67938 Ik was zondag eigenlijk van plan om de kermissen in Schiedam, Waalwijk, Velp & Elden te bezoeken, helaas lig het treinverkeer al vanaf 11.00 plat, dus helaas geen bezoek aan deze kermissen. Volgende week weer veel reportages van mijn kant hoop ik
Kermisfan-Olaf De voorjaarskermis in Rijswijk was een wat kleinere versie van de kermis die ik vorig jaar hier ook bezocht in het najaar. Toen was er ook aandacht voor de wat oudere jeugd. De nadruk lag nu op kinder- en familiezaken. Op de oude locatie, direct voor de ingang van het grote winkelcentrum, is het helaas niet meer mogelijk een redelijke kermis neer te zetten. Wel stonden daar nu ook weer een Tea Cups en een churroskraam. De nieuwe locatie ligt er naast al moet je eerst wel een drukke weg oversteken om op het terrein te komen.