RoelofVDO Komende zaterdag start de plaatselijke kermis hierzo. Na 2 jaar afwezigheid en het jaar daarvoor op een andere locatie is het nu weer terug aan het schoonhovense veer. Organisatie is tegenwoordig in handen van Sterrenberg.
LimBrabo-Wim Van wie zijn de Holly-Cranes?? Toch niet van Martin Hoefnagels? Best aardige kermis voor Schoonhoven, jammer dat de kermis maar t/m zaterdag is…. Marja dat zijn de lokale “kerkwetten” 🤭😉
RoelofVDO Holy Cranes is van Korten. kermis is altijd van zaterdag tot zaterdag, inclusief tussenliggende zondag 😉
Kermisfan-Olaf Tijd geleden dat ik nog eens in Schoonhoven was op de kermis, toentertijd nog een Verdonk-kermis op het Doelenplein. Nu aan de rand van het centrum op de locatie “Buiten de Veerpoort”, al staat op de poster “Veerboot” 😉 (oeps, haha). De eerste kermis voor de Bodyshake onder de fam. Bakker. Het was een koude kermis, dat dan weer wel.
Kermisfan-Olaf Kermisfan-Olaf uuhh maak ik zelf ook nog een fout in mijn 1e post. 😂 Op de poster staat veerpont ipv veerpoort, maar ik maak er doodleuk veerboot van. Foutje bedankt 😉
RoelofVDO Micha voor de restyle waren dit 2 losse panelen die tijdens transport eraf moesten in ieder geval.