John67938 Vandaag ruim een 4,5 uur durende trein/bus reis gemaakt om voor mij de eerste keer de kermis in Surhuisterveen te bezoeken. En jullie denken die is gek zo lange reis en duur, dat valt wel mee met mijn nieuwe maandabonnement van de trein met onbeperkt 1e klas reizen in het weekend voor 40 euro, nou met deze reis heen en terug had ik hem er al uit. Bedankt voor de tip Martijn Spiegelaar. Maar nu de foto’s van de kermis van deze heerlijke zonnige zaterdag
John67938 Na deze kermis, ging ik weer met de bus terug richting Leeuwarden, om daar de trein te pakken naar Sneek
Martijn-maramsp Zeker een leuke kermis! En goed om te zien dat je de tip hebt aangenomen John! Zeker de moeite waard, en doordeweeks met korting ook nog. Alleen niet vergeten dat als je doordeweeks met korting 2e klas wil reizen, dat je dan even je klasse omzet bij de kaartautomaat van de ns 🙂 Mijn foto’s van Sneek en Hoogeveen volgen nog. Ben alleen een beetje druk de aankomende dagen, dus moet nog even kijken wanneer ik ze kan uitzoeken 🙂
John67938 Martijn-maramsp lukt niet bij de kaartautomaat, wel in de app maar daar staat ie al automatisch ingestelt op 2e klas