Jonathankermisfan Na Amsterdam ben ik even langs gegaan in Brielle waar altijd een nette kermis staat! Er stonden een aantal goede zaken zoals de Chaos! Echt een pracht zaak en de ritten zijn geweldig. Hij heeft al wel vaker in Brielle gestaan. Ook de mega Booster was van de partij en heeft een make over gehad! De booster ziet er echt prachtig uit dus een mooie vooruitgang! Verder staat de Deca dance er die er weer een feestje van maakte. Echt een leuke break dance om te doen. De Deca dance staat hier niet altijd, want zuidema heeft er ook een paar keer gestaan. Ook kon je lekker wippen in de prachtige Miami Trip. Verder stonden er nog een Autoscooters en een fun house. Brielle is altijd het bezoeken waard.
PeterCenturion Kennelijk is deze kermis niet meer gelijktijdig met de 1 april feesten. Wel jammer, want die combinatie was vroeger erg leuk…
GhostRiderPeter PeterCenturion Dit is in verband met het bezoek van de koning op die dag aan Brielle. De politie vond dat geen goed plan aldus de organisatie van kermis Brielle op facebook✔️
Kermisfan-Olaf In het centrum was het inderdaad een leuke kermis, maar de kermis heeft op deze locatie ook telkens weer een leuk aanbod met voor ieder wat wils. En het centrum is op een steenworp afstand van deze locatie, het publiek weet de kermis toch wel te vinden denk ik. Hier nog wat beelden van mijn kant…