PeterCenturion
Speciaal voor jou dan ff de bewuste post opgezocht, vrij snel gevonden overigens, meteen bij de eerste plaatjes van de Power Surge in Praag.
Niet enkel plaatjes kijken dus, ook de info lezen dat doet de poster niet voor de lol of voor nop 😉
VerwijderdeGebruiker Helaas duurt de levertijd wat langer maar er komt nog een bult verlichting in de trussen verwerkt.
(Hopelijk in Den Haag wel te bewonderen)
Dan jouw bevindingen en reactie op de trussen en het ontbreken van verlichting…
PeterCenturion De eerste Nederlandse kermis van de Power Surge. Op zich wel een leuk apparaat voor op de kermis. Alleen vind ik het aangezicht van de zaak gewoon heel slecht. Je ziet wat trussen die het zicht op de achterkant volledig wegnemen. Kijk, als daar nu nog verlichting aan hing of een fraai naambord. Maar nee, je kijkt tegen kaal staal aan, waar ze nog wat vlaggetjes voor koningsdag aan hebben gehangen. Het ziet er niet uit…
Dan snap ik dat Eric hier ff over uit zijn stekker gaat en een ongezouten reactie plaatst die past bij een dergelijke post. Eigenlijk was ie nog best aardig, maar goed ik ken Eric 😉
Let op, alle smileys zijn bedoeld zoals ze zijn, geen andere betekenis.
Dus tja, wat ken wel en wat ken niet? Wat wel kan is je mening geven, onderbouwd en to the point en zorg dat je alles gelezen hebt voor je een mening geeft. Wat ken niet, lukraak wat roepen terwijl je de reden niet weet of enkel plaatjes hebt gekeken en het nog niet eens met eigen ogen hebt gezien.
Wat zeker niet ken en ook nog wel eens gebeurd hier is hier komen mekkeren, maar toen je ter plekke was je niet ff beklagen of vragen bij de betreffende zaak aan de kassa.
Verder is natuurlijk net als in de samenleving het woordje respect een mooie, dat die zowel hier als in real life soms ver te zoeken is….. Tja das iets van de laatste jaren helaas.