Hamburg Frühlingsdom 25-03 t/m 24-04
Goslar Schützenfest 01-07 t/m 10-07

20 dagen later

Ik ben benieuwd of er dan een plekje in Düsseldorf in zit. Vijf dagen er tussen is erg kort voor de Höllenblitz.

Ron Vijf dagen is geen enkel probleem, wel ff doorwerken met wat extra personeel en kranen, maar dat kunstje heeft Renoldi al vaker geflikt 🙂

Nog steeds op het strafbankje voor Bremen?

• Alex heeft hierop gereageerd.

Dannis

“Voorwaardelijk” straf kan vele betekenissen hebben. 😅

Wolfsburg van 20/29 Mei, en Rudolstadt 19/28 Augustus kan er ook op de agenda bij.

Waarom heeft ie straf in Bremen dan? Heb ik wat gemist?

• Alex heeft hierop gereageerd.

Martijn-maramsp

8 jaar geleden veroordeeld voor een voorwaardelijke geldboete voor het “omkopen” van gemeenteraadslieden om toen en in de toekomst plek te behouden in Bremen.

Renoldi heeft dit overigens ontkend, maar men zag het bewijs toch anders als je met cadeautjes aankomt.

Of het bewust is of niet, plaats hebben ze in Bremen met de Höllenblitz sindsdien niet meer gehad. Je kan het ook uitleggen als kiezen voor een andere route door Renoldi.

25 dagen later

Hij komt niet naar Goslar. Waarschijnlijk gaat hij naar Schweinfurt. (17-06 t/m 27-06)

bron: Kirmesforum

Zowel Düsseldorf als Herne hebben de verpachtingen nog niet openbaar gemaakt. Zelf verwacht ik eigenlijk de Höllenblitz dit jaar in beide plaatsen.

21 dagen later

Hamburg Frühlingsdom 25-03 t/m 24-04
        Wolfsburg 20-05 t/m 29-05
        Schweinfurt 17-06 t/m 27-06
        Düsseldorf 15-07 t/m 24-07
        Rudolstadt 19-08 t/m 28-08

3 maanden later

Ipv 1 op 1 kopiëren met een vraag had je ook even verder kunnen neuzen en erachter kunnen komen dat Wilhelm Ottens 1 van de 2 “Managing Directors” is bij de Höllenblitz.

Het is voor WW wel te hopen dat alles werkt want er is een hoop wat de laatste tijd niet meer aanwezig is binnen in de baan en aandacht nodig heeft.

Alex

De hele baan is niet meer in trek als je Düsseldorf zag…
          Zaterdag de hele dag 1 trein in gebruik en geen mega rij ervoor….
          En ja, er is te zien dat de boel buiten wel een opfrisser kan hebben, binnen geen idee, m niet gedaan 😉

Jammer….. het zou wel zonde zijn, als deze prachtige zaak van de kermis verdwijnt

GhostRiderPeter
            Ik zou toch oppassen met dit soort momentopnames… De eerste zaterdag stonden er 2 treinen op de baan en stonden zowel de voorste als achterste wachtrij volledig vol tot ver daarbuiten…

• kev077 heeft hierop gereageerd.

Tim inderdaad, de 1e vrijdag was het ook lossen laden en met volle treinen door bij de Höllenblitz.