DirkJeroen Vandaag is het echt weer om binnen achter de computer te gaan zitten. Dit topic wil ik weer actiever mee worden. Zoals gebruikelijk doe ik dat alleen in de wintermaanden. Hoewel ik het begrijp dat de oude foto’s van Eric achter de login muur zijn gezet, hoop ik dat dit topic openbaar blijft. Op Themepark heb ik ook lang een openbaar makkelijk te vinden topic gehad. Dit heeft vanuit de kermiswereld vaak voor leuke reacties gezorgd. Hoogtepunt hiervan is dat toen ik in 2015 met een vriend een rondreis door Florida maakte, wij bij een afgesloten kermis kwamen van de Strates Fiar Family. Wij vroegen aan drie oudere heren die onder een luifel bij de ingang zaten of wij al binnen mochten kijken. Wij vertelden dat wij uit Nederland kwamen en James Strates zei toen dat die altijd naar de oude foto’s van Coca Cola keek. Mijn antwoord dat ik Coca Cola was, brak het ijs: wij mochten direct het terrein op en hij nodigde ons uit om de andere dag te komen kijken op hun winterkwartier in Orlando. Vandaar nu een aantal foto’s van de Strates Fair, the last carnival travelling by train!
GhostRiderPeter DirkJeroen Hoewel ik het begrijp dat de oude foto’s van Eric achter de login muur zijn gezet, hoop ik dat dit topic openbaar blijft. Heerlijk dat ook jij weer start, idd prima weer voor om de oude doos weer te openen 😄 Wees gerust, enkel op jouw eigen verzoek zou zoiets gebeuren, je topic blijft gewoon openbaar 🙂
Discosmash-Leo Mooi verhaal Dirk Jeroen, jij word nog eens wereldberoemd met je foto’s 😊 Prachtige voertuigen, en leuk om een KMG zaak te zien in Amerika!
Mwierckx Discosmash-Leo is dat niet dat exemplaar waar enkele jaren terug een gondel van afgebroken is?
Eric Mooi! DirkJeroen gaat weer los! Kijk al uit naar je oude foto’s! Dit betekent dat het winter wordt en daarmee laat ik hem het stokje van de oude foto’s overnemen en zal ik ergens in het voorjaar het stokje weer van hem overnemen. Op die manier worden we het hele jaar rond met oude foto’s verwend! 😉
DirkJeroen Eric Je kan ook verder gaan Eric want ik zal waarschijnlijk minder frequent posten dan jij!
GhostRiderPeter DirkJeroen Idd, die was niet van mijn vader😉 Onze huiskleuren waren blauw met creme 😉 Deze lijkt op die van Rudi Keijzer, die had destijds deze kleur als huisstijl.
DirkJeroen DirkJeroen Deze Daf was van J. Bruinsma en die heeft hem verkocht aan de heer De Bok die later jullie Golfbaan overnam. Nog wat foto’s van de Strates Fair. KMG is in Amerika populair! Er zijn veel attracties van hun daar op reis. De verkoper Peter Theunisz is daar goed bekend. Hij heeft ons toen ook tips gegeven van te bezoeken plaatsen zoals Gibsonton waar veel Amerikaanse exploitanten overwinteren. Dit is in Florida en beginnen daar februari/maart het seizoen. Het is een ideaal klimaat om daar rond die tijd te reizen. Wil je vroeg in het seizoen kermissen bezoeken dan is dit een tip!