maarten5500 DirkJeroen Roelofarendsveen gaat niet gebeuren dit jaar. Als de kermissen van Roelofarendsveen en Weert gelijk vallen (wat dit jaar het geval is) gaat de Turbo Polyp altijd naar Weert
Martijn-maramsp Ik kan me geen kermis in Weert herinneren waar ie niet heeft gestaan. Lijkt me echt heel erg sterk als die ovb niet door zou gaan. Turbo polyp staat gewoon altijd in Weert 🙂
LimBrabo-Wim Martijn-maramsp ik heb die “ovb” erbij gezet omdat ik nog nergens een lijst van Weert gezien heb, maar zoals jij al zegt, zal hij z’n thuis kermis niet gauw laten schieten. Kermis in Weert, bekend dat de polyp van Van Tol er staat. 🤭
Maurice Martijn-maramsp Ik kan me geen kermis in Weert herinneren waar ie niet heeft gestaan. Lijkt me echt heel erg sterk als die ovb niet door zou gaan. Turbo polyp staat gewoon altijd in Weert 🙂 Toch komt dat wel eens voor, al is het inmiddels alweer heel wat jaren geleden. Power Wave heeft er een paar keer gestaan. En in zijn eerste jaar nog in de vorm van “Die Spinne” ook trouwens.