Voor we aan de reportage beginnen, wil eerst nog een woordje kwijt aan alle leden van dit forum.
Zoals jullie gaan zien, dateren deze foto’s van 2021.. Helaas moest ik weer op rust van de dokter, het ging weer wat slechter met mijn rug :-( hierdoor heb ik alle laatste kermissen en kerstmarkten moeten schrappen, maar tijdens mijn rustperiode heb ik toch eentje bezocht! voor de rest wens ik iedereen nog een goede gezondheid en een goed kermisseizoen.
Winter in Aarschot,
Een stad waar altijd wel iets te beleven valt, zeker in de winter periode. dit jaar staat er een mooi nostalgisch reuzenrad. je ziet het al van ver tussen de prachtige gebouwen op de grote markt. het stadspark is dit jaar zeer mooi aangekleed. om dit te bezichtigen heb je wel een geldige (CST) nodig, maar dat mag de pret zeker niet bederven, er staat in het park niet alleen wat beelden maar ook twee nostalgische attractie een draaimolen en het kindertreintje ’de Metro" verder kan je nog een prachtige show bekijken met vuurspuwers, en ben je moe van al dat stappen dan kan je even rusten op het kleine Tiroler Dorp “De Chalet” ook kan je op de foto met rudolf naast een authentieke brandweerauto. ook kan je de echte kerstman “HARRY” bezichtigen..
op de Demervallei staat er ook nog een gebakkraam. verder is de stad mooi aangekleed met kerstversiering en maar liefst drie kerstbomen! maar genoeg gepraat.. laten we overgaan naar de foto’s
De winter in Aarschot is lopende van 17/12 tot 05/01
nog niet posten aub, er komt nog meer.