Hallo allemaal.
Ik ga de komende periode mijn bouwwerken hier plaatsen, en ik zal proberen dit topic up to date te houden.
Ben 2 weken geleden ook verhuisd dus het ligt op een laag pitje nu, en als ik zo tussen mijn albums kijk zie ik een hoop zaken die al geüpdate zijn of iets in die richting, maar dat komt vanzelf.

Laten we beginnen bij het begin, de 4D Vision.
Deze zaak heb ik begin dit jaar nog een grote beurt gegeven, die is nu volledig af met alle decoratie erbij, nieuwe foto’s daarvan komen nog.

Mooimooi! Leuk ook jouw werken hier weer verder te mogen bewonderen!

Da’s ook al weer even geleden zeg, die Angry Birds. 😉 Zou het computerspelletje nog bestaan? 🤣

De kraam is omgebouwd, de app bestaat nog wel ja.

Als ik zo naar deze “oude” foto’s kijk denk ik alleen maar wauw, er is toch veel veranderd in die paar jaar, hoog tijd om nieuwe foto’s te maken overal van.
Maargoed, dat komt nog wel.

Voor nu, iets dat (bijna) elke kermis toch wel heeft, een autoscooter

7 dagen later
    8 dagen later
    4 dagen later
    10 dagen later

Ik ga er een aantal tegelijk doen, anders blijf ik bezig 😛

3 Boosters voor de prijs van 1.

De eerste Booster heeft begin dit jaar een mooie opknap beurt gekregen, en de HUSS Booster is Ghost Rider geworden, daar komen binnenkort vast nog wel foto’s van.

7 dagen later
    6 dagen later

DennisvO We doen er nog eentje deze eeuw, en dan zien jullie mij in 2020 weer terug hier.

Lol, jij skipt in een keer maar gelijk 80jaar 😉
    Je bedoelt waarschijnlijk dit decennium ipv deze eeuw.

Eddy Je hebt helemaal gelijk, ik haalde even 2 dingen door elkaar 😛

• Eddy vindt dit leuk.
      12 dagen later

Leuk om te zien dat er best wel wat modellen tussen zitten van zaken die er al niet meer zijn.

25 dagen later

Ik ben zo te zien even vergeten wat dingen te plaatsen nog hier haha.
      Dus bij deze, komen er nog een aantal:

18 dagen later