Ruben-kermisfun Na twee weken rust mag ik eindelijk weer de kermis bezoeken. alleen moet ik het nog wat rustig aandoen dus zitten er voor mij voorlopig geen ritjes in. maar dat mag de pret niet bederven, want hier staat een zeer mooie kermis dat zeker een bezoekje waard is. hier staat oa: de Chaos, Fun house "Beach Party"Fun House “Crazy Garage” Bidule “Mambo” autoscooter “speedy” de Crazy polyp, lambada “Magic Flight” de pop corn party, spiegelhuis “After Work Party” spookhuis “freddy’s”, de Crazy Dance en natuurlijk de shaker. De kermis is lopende van 05/11 tot 15/11 nog niet posten aub, er komt nog meer.
Dennisvb Micha Is idd een echte schande… maar dat doet hij regelmatig in Belgie op zijn toer zene, blijkbaar normaal. Dan heb je toch helemaal geen trots voor je zaak als eigenaar denk ik dan….
Ruben-kermisfun Discosmash-Leo Wat de bouwhekken betreft, de Polyp staat op een T-splitsing en daardoor is er geen mogelijkheid om met een auto te passeren. dus staan deze hekken er gewoon voor de veiligheid in de latere uren. Micha wat de Crazy Dance betreft, er zijn een paar kermissen waar de achterwand niet past. er zijn ook kermissen waar het de moeite niet is om hem op te bouwen. wat de redenen in Niel is weet ik niet..
Dennisvb Soest Duitsland…4 dagen… alles netjes opgebouwd. België niet de moeite om op te bouwen… weet niet hoe trots je dan bent op je zaak om zo open te gaan. Niet past om te zetten… hij staat gewoon 30cm max achter de molen vast eraan bevestigd…