Moggel!
Ik heb in de afgelopen 2 weken weer meerdere kermissen bezocht. 5 en een half om precies te zijn dit keer.
Ben er alleen niet aan toe gekomen de foto’s van vorige week eerder te plaatsen, dus bij deze 5 kermissen in 1 keer.
Allereerst dus de kermissen van vorige week, te weten Leiden en Nijmegen.
We starten bij de kermis van het Leids ontzet aka de 3 oktober kermis.
Dit was gelijk mijn allereerste editie, en moet zeggen dat het me wel is bevallen op de ritprijzen (natuurlijk) na.
Ga maar na, ik was er een half uur nadat de kermis open ging, en alsnog betaalde je €10 voor de Spinning coaster, €10 voor de g-max booster, €7 voor de miami trip, €10 voor de Airborne (wat nog goedkoop is), €8 voor de breakdance en de happy spider, €10 voor het reuzenrad, €9 voor het fire department en de thriller, €10 voor de around the world XXL en €7 voor de Rescue.
Ik snap dat de Leidenaren dit soort prijzen gewend zijn, maar het is en blijft echt met afstand de duurste kermis die ik ken op de voormalige kermis op de Dam in Amsterdam na.
Voor de rest stond er nog een jumbo molen, familie achtbaan, snow jet, en de (€6)hurricane.
Al met al een goede line up, maar van wat ik heb begrepen een kleinere editie. Desalniettemin heb ik me er wel degelijk even vermaakt.
60 foto’s: