Ruben-kermisfun Hier staat een mooie, grote, dorpskermis die zeer goed werd bezocht. Er staat oa Fun house “Crazy Coconut” Fun house “Rio Hotel” lambada “Jump Street” vliegtuigmolen “Apollo” en de autoscooter. de kermis is lopende van 10/09 tot 13/09 nog niet posten aub, er komt nog meer.
Ronaldkermis04 Ruben-kermisfun beetje late reactie misschien maar ik ben dit Rio Hotel vandaag onverwachts tegengekomen in Boom. Wist van het bestaan nog niet af, is de exploitant bekend?
Micha Lambada “jump street” Volgens mij is dat nog altijd een wip of trip. Lambada is gewoon de naam die sommige exploitanten er aan geven
PeterCenturion Micha In Engeland noemen ze een wippie een Miami. Waarom: omdat de eerste exploitant de zaak “Miami” had genoemd. In Nederland had het eerste wippie in de naam “trip” staan. Dus noemen we het een trip In België was de “Lambada” het eerste wippie. Vandaar dat die naam vaak terugkomt daar. Zelf vind ik de term die ze in Duitsland ervoor gebruiken wel erg leuk: “Scheibenwischer”. Of te wel: ruitenwisser…