Hallo!
4 kermissen dit keer.
Allereerst neem ik jullie mee naar iets meer dan een week geleden, naar de kermis van Hengelo.
Door omstandigheden heb ik deze foto’s nog niet kunnen delen, maar beter laat dan nooit toch?
Het was zeer druk in Hengelo, en toen ik weg ging was er zelfs sprake van “koppenlopen” op bepaalde plekken. Dat doet mijn kermishart toch echt wel goed.
In Hengelo heb ik ook wat ritjes in de attracties gemaakt, te weten de geister villa, heroes city, disco jumper, en ja ik heb ook eindelijk de Airborne eens gedaan.
En ik moet zeggen dat dit eindelijk een booster is welke mijn maag aan kan! Heerlijk! Korte ritten, dat wel, maar wat wil je met een best wel grote wachtrij.
Verder op de kermis stond er nog de show time, autoscooter, jumbo molen, race-o-rama, sky glider, hurricane, mad mill, walking waterballs, super mouse en de big wave.
Hengelo had dit jaar echt een hele goede editie staan! En dat was te zien aan het aantal mensen op de kermis! Echt top!
In verband met wat extra avond foto’s, zijn er dit keer iets meer foto’s dan normaal van een kermis van deze grootte.
72 foto’s: